Gıdı Eritme

Yaşlanmaya bağlı olarak ortaya çıkan birden fazla belirti mevcuttur. Bu belirtilerin başında ise gıdı gelmektedir. Yaş almaya başlayan kişilerin karşı karşıya kaldıkları en büyük sorun, gıdının sarkması sorunudur. Bu sorunu ortadan kaldırmak amacı ile geliştirilmiş olunan birden fazla yöntem vardır. Bunun için özel olarak egzersiz öneren, tasarlayan kişiler dahi vardır. Ancak bahsi geçen yöntemler, kalıcı değildir. Bu yöntemlerin tam anlamı ile beklenen etkiyi yaratması da mümkün değildir. bu bağlamda en yaygın, en sağlıklı ve en etkili yöntem mezoterapi ile gıdı eritme yöntemidir.

Mezoterapi Nedir?

Mezoterapi, temel anlamı ile bir cerrahi müdahale değildir. Yani bu müdahale sonucunda herhangi bir kesik, dikiş ile karşı karşıya kalınması ihtimali yoktur. Mezoterapinin temel uygulanış şekli ise şu şekildedir; minimal iğneler aracılığı ile cildin orta katmanına sıvı enjekte edilmesi.

Enjekte edilmesi uygun görülen sıvı için kesin bir şey söylemek mümkün değildir. Çünkü bu sıvının içeriği, uygulanacak bölgeye ve ihtiyaç duyulan duruma göre değişiklik gösterebilmektedir. Ancak şunu söylemekte de fayda vardır ki mezoterapi, genel olarak sağlıksız ya da yan etkileri olan bir yöntem değildir. Bu yöntemde uygulanan sıvılar da aynı şekle sağlıksız değildir. Bu bağlamda 18 yaşını doldurmuş olan ve hamilelik durumu bulunmayan her sağlıklı bireyin mezoterapi yaptırması mümkündür.

Mezoterapi Nasıl Yapılır?

Mezoterapi, genel olarak içerisinde bazı aşamalar barındıran bir işlemdir. Bu işlem içerisinde barındırdığı aşamalar ve bu aşamalara dair bilgiler, aşağıda verildiği gibidir.

• Her işlemde olduğu gibi bu işlemde de ilk aşama, muayene aşamasıdır. Genel olarak hemen herkesin mezoterapi yaptırması mümkündür. Ancak bazı rahatsızlıkları bulun kişilere, söz konusu işlem uygulanmamaktadır. Bu sebeple muayene aşaması oldukça önemlidir. Buna ek, muayene aşamasında işlemin hangi bölgeye uygulanacağı, söz konusu uygulama işleminde ne kadar sıvı kullanılacağı, sıvı içerisinde hangi maddelerin bulundurulması gerektiği gibi bilgiler de teyit edilmektedir. Bu sebeple muayene olmadan işlem yaptırmak, doğru değildir.
  • Yukarıda da belirtildiği üzere mezoterapi, cerrahi bir müdahale değildir. Yani bu işlem sonrasında herhangi bir kesik, dikiş ile karşı karşıya kalmak söz konusu değildir. Esas itibari ile işlem, ağrılı bir işlem de değildir. Ancak her ihtimale karşılık işlem öncesi anestezi kremi uygulandığı bilinmektedir. Bu, zaten minimum boyutta olan ağrının mümkün olan en az şekilde hissedilmesi için uygulanan bir işlemdir.
  • Anestezi kremi uygulandıktan sonra 15 ila 30 dakika kadar beklenmesi gereklidir. Çünkü söz konusu kremlerin etkileri ancak verilmiş olunan süreler sonrasında görülmektedir. Bu sebeple kremlerin işlemden 30 dakika öncesinde sürülmesi gerektiği söylenmektedir.
  • Gerekli süre geçtikten sonra işlem uygulanmaya başlanmaktadır. İşlem, minimal iğnelerin deri altına batırılması ve derinin orta katmanına sıvı enjekte edilmesi şeklinde gerçekleştirilmektedir. Ağrılar minimal boyutlarda olduklarından, ve işlem öncesi anestezi kremi sürüldüğünden dolayı herhangi bir ağrı ile karşılaşmak söz konusu değildir.
  • İğneler, zaten minimal boyutlarda bulunmakla birlikte, derinin çok altına girmemektedir. Yani bir iğnenin derinin en fazla 4 mm derinliğine girdiği bilinmektedir. Bu boyut bazen 1 mm’ye kadar dahi indirilebilmektedir.
  • İğneler aracılığı ile enjekte edilen solüsyon, yalnızca küçük damlalar ile sınırlıdır. Yani tek seferde solüsyonun büyük bir kısmını cildin altına enjekte etmek mümkün değildir. Ayrıca böyle bir işlem, sağlıklı da değildir. Çünkü solüsyonun tek seferde cilde enjekte edilmesi, şekil bozukluklarının ortaya çıkmasını sağlayabilecektir. Bu bağlamda mezoterapi, tek aşamalı ya da tek seanslı bir işlem değildir.
  • Mezoterapi, ayakta uygulanan bir tedavi yöntemidir. Bu tedavi yönteminin genel olarak içerisinde yan etki barındırmadığını söylemek mümkündür. Bu bağlamda söz konusu işlemi yaptıran kişilerin günlük hayatlarına sorunsuz bir şekilde devam etmelerinin önünde herhangi bir engel yoktur.

Mezoterapi Faydaları Nelerdir?

• Mezoterapi, genel olarak yaşlanmaya bağlı ortaya çıkan kırışıklıkların giderilmesinde, çatlak görünümünün azaltılmasında, ciltte oluşan lekelerin ortadan kaldırılmasında ve selülit görünümünün azaltılmasında kullanılan bir yöntemdir. Bu yöntem ile bölgesel yağlardan kurtulmak da mümkündür. Öyle ki, en yaygın kullanılış nedeni de tam olarak budur. Yani kişilerin mezoterapi yaptırmalarının en temel nedeni, bölgesel yağlardan kurtulmaktır.
  • Yaşlanmaya, strese bağlı olarak ortaya çıkan saç dökülmelerinin giderilmesinde, saç hücrelerinin canlandırılmasında ve saç kıranın durdurulmasında mezoterapiye baş vurulduğunu söylemek mümkündür.
  • Bazı damar rahatsızlıklarında, ve romatizmal enfeksiyonlarda söz konusu yöntem uygulanabilmektedir.
  • Sporcularda meydana çıkan yaraların giderilmesinde söz konusu yöntem ile favori yöntemlerin başında gelmektedir.

Mezoterapiyle Gıdı Eritme Fiyatları Nelerdir?

Mezoterapi fiyatları, tedavinin türüne, hastalık durumuna, rahatsızlığın boyutuna, rahatsızlığın boyutuna bağlı olarak değişiklik gösterecek seans sayısına, işlemi uygulayacak doktorun uzmanlığına, işlemin uygulanacağı hastane ya da kliniğin sunmuş olduğu imkanlara ve bulunulan bölgeye bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Bu bağlamda söz konusu unsurların tamamı netleşmeden net bir fiyat sunmak mümkün değildir.  Sizde dilerseniz hemen randevu alabilir ve kısa süre içerisinde gıdı eritme fiyatınızı öğrenerek gıdınıza veda edebilirsiniz.